Full width home advertisement

Selamat datang di Blog kami "Tegar Indo Blog - Cerpen Puisi & Curahan Hati" Semoga Bermanfaat.

Post Page Advertisement [Top]

 Pusi Cinta Sufistik Jalaluddin Rumi "CINTA" - Tegar Indo Blog

puisi-tegar.blogspot.com


CINTA
Jalaluddin Rumi

Dia adalah, orang yang tidak mempunyai ketiadaan,
Saya mencintainya dan saya mengaguminya,
Saya memilih jalanya dan saya memalingkan muka
ke jalanya.

Setiap orang mempunyai kekasih, dialah kekasih saya,
kekasih yang abadi.
Dia adalah orang yang saya cintai,
Dia begitu indah, Oh dia adalah yang paling
sempurna.

Orang-orang yang mencintainya
adalah para pecinta yang tidak pernah sekarat.
Dia adalah dia dan dia
dan mereka adalah dia.
Ini adalah sebuah rahasia
Jika kalian mempunyai cinta, kalian akan
Memahaminya.



Puisi-puisi Sufistik Jalaluddin Rumi



5 komentar:

  1. puisi yang bagus kak..

    BalasHapus
  2. slot auto wallet เว็บเกม สล็อต ฝาก-ถอน ทรูวอลเล็ต ไม่มี ขั้นต่ำเว็บ พีจี สล็อต ออนไลน์ รูปแบบใหม่ พร้อม เกมมันส์ๆ สล็อต แตกง่าย ที่ทำเงินให้มากมาย ที่คุณไม่ควรพลาด ณ ตอนนี้

    BalasHapus
  3. pg soft ความสนุกใหม่ ของปี 2022 ที่จะทำให้คุณ ลืมทุกเกมส์ สล็อตออนไลน์ ที่เคยเล่นมา เพราะนี่ คือเกมส์ ที่มีความสมจริง และมีสีสัน ที่สวยงาม งดงาม กว่าเกมส์สล็อต ในแบบเดิมๆpg

    BalasHapus


Bottom Ad [Post Page]